Wymagania
- min. 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów w obszarze komunikacji
- doświadczenie w relacjach z interesariuszami, liderami opinii, dziennikarzami, przedstawicielami NGO’sów
- znajomość narzędzi Social Media
- lekkie pióro
- umiejętność myślenia strategicznego
- umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
- kreatywność
- otwartość i komunikatywność
- j. angielski – na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację w relacjach biznesowych (klienci anglojęzyczni)
Zakres obowiązków
- bieżąca obsługa klientów agencji w zakresie komunikacji PR i marketingowej, budowania relacji z interesariuszami, CSR, w tym relacje medialne i działania Social Media
- udział w przygotowaniu rekomendacji i programów działań dla aktualnych oraz nowych klientów
- czuwanie nad budżetem projektów
Gwarantowane
- praca w firmie doradczej o ugruntowanej pozycji na rynku
- ciekawe projekty dla dużych, międzynarodowych firm klientów
- możliwość rozwoju
Specjalizujemy się w projektach komunikacji dla sektorów określanych jak... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.