Opis stanowiska pracy

Wymagania

- min. 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów w obszarze komunikacji
- doświadczenie w relacjach z interesariuszami, liderami opinii, dziennikarzami, przedstawicielami NGO’sów
- znajomość narzędzi Social Media
- lekkie pióro
- umiejętność myślenia strategicznego
- umiejętność planowania i organizacji własnej pracy
- kreatywność
- otwartość i komunikatywność
- j. angielski – na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację w relacjach biznesowych (klienci anglojęzyczni)

Zakres obowiązków

- bieżąca obsługa klientów agencji w zakresie komunikacji PR i marketingowej, budowania relacji z interesariuszami, CSR, w tym relacje medialne i działania Social Media
- udział w przygotowaniu rekomendacji i programów działań dla aktualnych oraz nowych klientów
- czuwanie nad budżetem projektów

Gwarantowane

- praca w firmie doradczej o ugruntowanej pozycji na rynku
- ciekawe projekty dla dużych, międzynarodowych firm klientów
- możliwość rozwoju

Prezentacja firmy

Specjalizujemy się w projektach komunikacji dla sektorów określanych jak... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi