PPC/Traffic Manager
Jeżeli...
• masz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku wliczając w to kierunkowe staże/praktyki, poparte aktywnymi certyfikatami Google
• biegle korzystasz z Internetu i narzędzi niezbędnych na tym stanowisku (Googe Analytics, AdWords, TagManager, Webmastertools, Facebook Ads, DoubleClik)
• masz rozeznanie w zakresie możliwości i form kampanii PPC oraz łączenia zakupu ruchu z innymi działaniami marketingowymi (np. mailingami)
• posiadasz ugruntowaną wiedzę na jakiej zasadzie buduje się kampanie marketingowe w Internecie oraz świadomość liczb istotnych dla działań marketingowych
• nie jest Ci obce RTB oraz remarketing z użyciem AdRoll lub PerfectAudiene.
Będziesz...
• pomagać Klientom aplikacji w doborze odpowiedniego źródła ruchu - głównie za pomocą AdWords i Facebook Ads
• prowadzić i finalizować działania sprzedażowe (przygotowywanie oferty, umowy, zamykanie)
• zarządzać kampanii klientów (uruchomienie, analiza, optymalizacja)
• utrzymywać doskonałe relacje z obsługiwanymi klientami i prowadzić aktywną dosprzedaż
• prowadzić kampanie PPC na potrzeby firmowe ze szczególnym naciskiem na kraje anglojęzyczne
Otrzymasz...
• wynagrodzenie bazowe od 3.400 - 4.250zł netto dla kontraktu B2B
• Po 6 miesiącach możliwość zmiany stanowiska na: Customer Success Manager, New Business Manager, Marketing Manager,
• możliwość zdobywania doświadczenia w branży, przed którą jest ogromna przyszłość i rozwój pracę w młodej firmie, która rozwija innowacyjną technologię i pracuje z klientami z całego świata.