Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- obsługę recepcji polegającą na kontaktach telefonicznych i bezpośrednich,
- prowadzenie rejestru przychodzącej i wychodzącej poczty,
- dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji i informacji,
- bieżącą obsługę klientów firmy, w tym gości zagranicznych, oraz pracowników,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
- wykształcenie co najmniej średnie (mile widziane wyższe),
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługi urządzeń biurowych,
- wysokie umiejętności organizacyjne i samodzielność w działaniu,
- wysoka kultura osobista,
- zaangażowanie w powierzone obowiązki,
- otwartość i komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
Kancelaria prawna specjalizująca się w obsłudze prawnej klientów ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.