Na oferowanym stanowisku pracy zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za telefoniczną obsługę zgłoszeń od klientów firmy, informowanie o bieżącym statusie rozwiązywanego problemu, rejestrację zgłoszeń w systemie, rozwiązywanie zgłoszonych problemów, udzielanie informacji zwrotnych Klientom, pomoc przy projektach wewnętrznych
- przynajmniej roczne doświadczenie w pracy w biurze obsługi klienta
- znajomości pakietu MS Office
- umiejętność pracy przy wielu wątkach jednocześnie
- nastawienie na rozwiązywanie problemów
- umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
- prokliencka postawa w mowie, piśmie i zachowaniu
- dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17)
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- skrupulatność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
Jesteśmy firmą o ugruntowanej pozycji, funkcjonujemy na rynku od ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.