Opis stanowiska pracy
Osoba na powyższym stanowisku będzie się zajmować, m.in.:
administrowaniem biura oraz zarządzanie pracą recepcji,
zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji,
przygotowywanie ofert handlowych spółki oraz tekstów komercyjnych,
przygotowywanie dokumentów administracyjno - kadrowych,
tworzenie oraz prowadzenie rejestrów wewnętrznych i zewnętrznych firmy,
sporządzanie raportów,
prowadzenia terminarzu spotkań.
Prosimy o zgłoszenia z CV w formacie pdf.
Wymagania
Szukamy osób głównie z:
szeroko rozwiniętymi zdolnościami organizacyjnymi oraz analitycznymi,
dobra znajomość języka angielskiego,
zaangażowaniem, samodzielnością i inicjatywą w działaniu,
zorientowanie na zadania i osiąganie celów,
znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
Prezentacja firmy
W dobie wąskich specjalizacji usługowych, my specjalizujemy się w...
W dobie wąskich specjalizacji usługowych, my specjalizujemy się w kompleksowym utrzymaniu obiektów, począwszy od administrowania i zarządzania obiektami mieszkalnymi, biurowymi, handlowymi czy specjalistycznymi, na dbałości o utrzymanie ich czystości kończąc. Powierzając nam swoją nieruchomość, masz pewność, że zatroszczymy się o nią, jak o własną. To dzięki nam wszędzie poczujesz się jak u siebie.
Czas realizowanych przez nas usług jest dla nas priorytetem, bo to on przekłada się na twój czas wolny. Dzięki wyspecjalizowanym pracownikom cechuje nas także dokładność i profesjonalizm wykonania każdego powierzonego nam zadania. Współpraca z wyselekcjonowanymi dostawcami, którzy realizują dla nas dostawy na terenie całego kraju, pozwala nam na wykonanie każdego zadania przy zachowaniu bardzo korzystnej proporcji ceny do wysokiej jakości usług.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/03/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat