Misja:
- twórcze opracowywanie strategii marketingowych
- kreowanie, planowanie i inicjowanie koncepcji artystycznych projektów agencji
- odpowiedzialność za poziom kreatywny prowadzonych projektów
Zakres obowiązków:
- tworzenie i realizacja strategii PR dla klientów agencji
- redagowanie informacji prasowych i tekstów
- utrzymywanie efektywnych relacji z mediami
- prowadzenie komunikacji marek w kanałach social media
- monitorowanie efektywności działań PR
- przygotowywanie raportów i prezentacji
- wspieranie bieżących zadań agencji
Wymagania i kompetencje:
- wykształcenie wyższe (preferowane: dziennikarstwo, PR, marketing, filologia polska)
- min. dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale PR firmy lub w agencji PR
- skuteczność w realizacji celów doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii public relations,
- znajomość dobrych praktyk we współpracy z mediami
- praktyczna znajomość obszaru PR, e-PR i social media
- lekkie pióro, umiejętność tworzenia materiałów prasowych, realizacji działań media relations oraz komunikacji w mediach społecznościowych
- kreatywność, twórcze myślenie i duże zaangażowanie
- zdolności komunikacyjne i łatwość nawiązywania kontaktów
- wysokie zdolności organizacyjne, samodzielność w działaniu
- umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra znajomość obsługi pakietu Office
Wymagania osobowościowe:
- bardzo wysoka zdolność inspirowania współpracowników
- kreatywność i dynamizm w działaniu
- pasja i wytrwałość w dążeniu do celu
- doskonałe zdolności organizacyjne
- inicjatywa
- naturalne zdolności przywódcze
- komunikatywność
- doskonała organizacja pracy własnej i zespołu
Veneo - Creativity first! – skutecznie pomaga Markom wykorzystać Interne... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.