Opis stanowiska pracy
Do obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:
- pozyskiwanie ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości
- obsługa klientów zainteresowanych zakupem/wynajmem nieruchomości i rejestrowanie ich w systemie IMO
- zawieranie umów pośrednictwa
- przygotowanie ofert (opis, zdjęcia) i wprowadzanie ich do systemu IMO
- dokonywanie prezentacji oferty
- udzielanie informacji w oparciu o pozyskaną wcześniej dokumentację i informacje zawarte w systemie IMO
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź umowę o współpracy dla osób prowadzących działalność gospodarczą
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i wyników pracy
- szkolenia wprowadzające
- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- elastyczne godziny pracy
- dostęp do największej w Warszawie bazy aktualnych ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości
- profesjonalne narzędzia pracy
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe
- znajomości zagadnień związanych z obrotem nieruchomościami
- znajomości topografii miasta (Warszawa i okolice)
- komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole
- samodzielności oraz determinacji w działaniu
- wysokiej kultury osobistej
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się
- mile widziane doświadczenie w pracy w biurze nieruchomości lub jako przedstawiciel handlowy
Prezentacja firmy
Świadczymy kompleksową obsługę w obrocie nieruchomościami z zakresu:
<br...
Świadczymy kompleksową obsługę w obrocie nieruchomościami z zakresu:
kupna sprzedaży i wynajmu nieruchomości;
organizacji procesu transakcji;
wyboru strategii działania;
promocji i reklamy oferty.
Świadcząc usługi, w zakresie jednego z głównych zadań działalności firmy CORONA Nieruchomości jakim jest pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, oferujemy naszym Klientom profesjonalną pomoc na każdym odcinku realizacji procesu inwestycyjnego. Dzięki współpracy z prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi i doradcami finansowymi oferujemy naszym Klientom usługi z zakresu doradztwa inwestycyjnego, pomagamy w identyfikacji nieruchomości, przeprowadzamy audyt ich stanu prawnego, świadczymy usługi z zakresu wyceny nieruchomości oraz doradztwa w procesie pozyskiwania środków na finansowanie danej inwestycji.
Działalność prowadzona jest pod nadzorem licencjonowanych pośredników.
Nasi pracownicy w bezpieczny i profesjonalny sposób przeprowadzą transakcję kupna, sprzedaży i wynajmu nieruchomości. Nasza wiedza, umiejętności i praktyka pomogą spełnić Państwa oczekiwania.
Zapewniamy komfortowe warunki współpracy, przyjazną obsługę i bezpieczeństwo na rynku nieruchomości.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa