#

POMOC W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Inntrade s.c.

Wrocław, 50-208, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

• zbieranie, procesowanie i kontrola poprawności danych dotyczących zwrotów od odbiorców
• przygotowywanie okresowych raportów ze zwrotów z dostaw
• odpowiedzialność za poprawną weryfikację danych
• opisywanie zagranicznych wyciągów bankowych, sporządzanie zestawień w arkuszach Excela
• sporządzanie i sprawdzanie zestawień dokumentów sprzedażowych w arkuszu Excela
• wykonywanie zadań ad hoc

Wymagania

• wykształcenie min. średnie
• doświadczenie minimum 6 miesięcy w pracy z danymi z pakietem Office, w szczególności programu Excel
• bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu
• umiejętność analitycznego myślenia
• komunikatywność i łatwość w budowaniu relacji interpersonalnych


Oferujemy:
• pracę w młodym i dynamicznym zespole
• zatrudnienie w firmie z siedzibą w centrum Wrocławia
• możliwość rozwoju zawodowego
• wsparcie merytoryczne
• atrakcyjne wynagrodzenie

Prezentacja firmy

Dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w sprzedaży ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/07/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja Publiczna

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi