• zbieranie, procesowanie i kontrola poprawności danych dotyczących zwrotów od odbiorców
• przygotowywanie okresowych raportów ze zwrotów z dostaw
• odpowiedzialność za poprawną weryfikację danych
• opisywanie zagranicznych wyciągów bankowych, sporządzanie zestawień w arkuszach Excela
• sporządzanie i sprawdzanie zestawień dokumentów sprzedażowych w arkuszu Excela
• wykonywanie zadań ad hoc
• wykształcenie min. średnie
• doświadczenie minimum 6 miesięcy w pracy z danymi z pakietem Office, w szczególności programu Excel
• bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu
• umiejętność analitycznego myślenia
• komunikatywność i łatwość w budowaniu relacji interpersonalnych
Oferujemy:
• pracę w młodym i dynamicznym zespole
• zatrudnienie w firmie z siedzibą w centrum Wrocławia
• możliwość rozwoju zawodowego
• wsparcie merytoryczne
• atrakcyjne wynagrodzenie
Dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w sprzedaży ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.