Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/20/0456
Obowiązki:
udzielanie informacji o regulacjach prawnych dotyczących świadczeń, przyjmowanie, weryfikacja i ocena pod względem merytorycznym jak i formalnym zgodnie z przepisami, wydawanie decyzji administarcyjnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w przedmiocie nabycia, utraty bądź zwrotu przyznanych świadczeń, sporządzanie pism urzędowych
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
- znajomość ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
- znajomość ustawy kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym
- znajomość rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych związanych z przetwarzanie danych osobowych
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- znajomość ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "za życiem"
- znajomość ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry Start"
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), brak
Zawód:
- Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Pozostałe wymagania:
- nie wymagane doświadczenie zawodowe
Miejsce pracy: Siedlecka 2A, 72-010 Police, powiat: policki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/07/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa na zastępstwo
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja