Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zakres obowiązków:
- Wsparcie administracyjne działu HR w zakresie prowadzenia akt osobowych pracowników
i przygotowywania dokumentacji personalnej
- Wsparcie procesu rekrutacji na stanowiska operacyjne w zależności od aktualnych potrzeb
- Wykonywanie doraźnych zadań zleconych przez Dyrektora i Kierownika Działu
Wymagania:
- Student/ka kierunku ZZL lub kierunków pokrewnych
- Podstawowa wiedza z zakresu prawa pracy i zasad prowadzenia dokumentacji personalnej
- Dobra znajomość obsługi komputera (MS Word, Excel i Power Point)
- Dobra organizacja pracy i dokładność
- Bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej i prężnie rozwijającej się firmie
- Miłą atmosferę pracy w zgranym i ambitnym zespole
Prezentacja firmy
Firma Partner sp. j. to młoda dynamicznie rozwijająca się Agencja...
Firma Partner sp. j. to młoda dynamicznie rozwijająca się Agencja Pracy Tymczasowej wyspecjalizowana w zakresie selekcji i rekrutacji kadry pracowniczej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
09/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Praktyki
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Nauka / Edukacja / Szkolenia, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Praca dla studenta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?