Opis stanowiska pracy
Wirtualne Biuro Warszawa świadczy swoje usługi na rzecz polskich i międzynarodowych przedsiębiorców, instytucji publicznych oraz osób prywatnych.
Aktualnie, Wirtualne Biuro poszukuje na płatny staż osoby na stanowisko: Pracownik Sekretariatu.
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie (preferowane student/ka zaocznej administracji),
- praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność i doskonała organizacja pracy,
- umiejętność zarządzania czasem,
- dokładność i sumienność,
Zakres obowiązków:
- dbałość o sprawne funkcjonowanie sekretariatu,
- zapewnienie właściwego przepływu informacji,
- koordynacja obiegu DOKUMENTÓW,
- profesjonalna pomoc w obsłudze klientów.
Oferujemy:
- możliwość uzyskania stabilnego zatrudnienia,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- TELEFON służbowy.
Uprzejmie prosimy o nieskładanie aplikacji niespełniających powyższych warunków.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.). Kancelaria zastrzega sobie możliwość skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prestiżowy adres biura w ścisłym centrum Krakowa – wirtualne biur... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.