Opis stanowiska pracy
Wraz z naszym Klientem – międzynarodową firmą zlokalizowaną w Bielsku-Białej, stawiamy na młode talenty w dziedzinie finansów. Dlatego chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w Programie Rozwoju Kariery. Oferta ta zakłada pracę połączoną z programem szkoleniowym w siedzibie firmy lub w jej oddziałach – w Polsce lub zagranicą, w ramach umowy o pracę.
Poszukujemy osób ambitnych i ukierunkowanych na rozwój, które gotowe są do częstych podróży lub delegacji zagranicznych.
Wymagania
- wykształcenie wyższe w kierunku: finanse, księgowość, ekonomia,
- maksymalnie 2-3 lata doświadczenia zawodowego,
- biegły język angielski,
- doświadczenie w zakresie praktyk, staży lub poprzez udział w organizacjach studenckich/ projektach międzynarodowych,
- pełna mobilność – otwartość do podjęcia stałej pracy w Bielsku-Białej z uwzględnieniem udziału w międzynarodowych delegacjach lub wyjazdach zagranicznych w ramach kilkumiesięcznych kontraktów,
- zdolności przywódcze.
Klient oferuje:
- szansę na otrzymanie atrakcyjnego wynagrodzenia w ramach umowy o pracę,
- szansę na zaplanowanie i rozwój własnej kariery oraz poznanie międzynarodowego środowiska pracy,
- ciągłe doskonalenie języka obcego w trakcie wyjazdów.
Czekamy na osoby ambitne i pewne siebie, które nie boją się wyzwań.
Prezentacja firmy
W Arche Consult...
W Arche Consulting koncentrujemy się na połączeniu innowacyjnego podejścia do realizacji projektów rekrutacyjnych oraz profesjonalnego kontaktu z Klientami i Kandydatami. Połączenie zdobytego przez nas doświadczenia oraz pasji, z jaką skupiamy się na działaniu, pozwala nam na skuteczne wsparcie Firm w poszukiwaniu pracowników oraz pomoc Kandydatom w znalezieniu dobrej pracy.
Wpis KRAZ: 8162
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 04/12/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 5
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Bankowość, Praca Inne