Płatne praktyki w zespole utrzymania i wsparcia
Miejsce pracy: Lublin, 20-601W związku z rozwojem firmy, poszukujemy obecnie osób zainteresowanych uczestnictwem w programie płatnych praktyk.
Praktyka w Billennium to nie tylko świetna okazja wykazania się i zdobycia nowych umiejętności, ale także doskonały start do przyszłej kariery! Podejmując z nami współpracę będziesz miał dostęp do zasobów wiedzy oraz możliwość uczenia się od najlepszych. Udostępnimy możliwość nabycia wielu umiejętności technicznych i interpersonalnych, stwarzając Tobie doskonałe warunki rozwoju.
Billennium stawia na otwartych ludzi z ciekawymi pomysłami, szanujemy osobowość naszych pracowników i wspieramy ich pasje. Doceniamy ludzi, którzy pracują samodzielnie, dajemy wolną rękę w podejmowaniu decyzji i współtworzeniu Billennium jako organizacji. Tworzymy przyjazne środowisko pracy i unikamy twardych, korporacyjnych reguł. Stawiamy na zaangażowanie, współtworzenie wartości i na ludzi z kreatywnym podejściem do życia.
Każdy z praktykantów może liczyć na wynagrodzenie za wykonaną przez siebie pracę, a najlepsi na kontynuację współpracy z Billennium na warunkach dostosowanych do planu zajęć na uczelni.
Opis:
- Zdalna diagnoza, konfiguracja i rozwiązywanie problemów ze sprzętem/oprogramowaniem
- Rozwiązywanie problemów i realizacja zleceń za pomocą narzędzi do zdalnego rozwiązywania problemów
- Bezpośrednia komunikacja z klientem drogą telefoniczną i mailową
- Prawidłowe klasyfikowanie problemów technicznych, ich rozwiązywanie lub przekazywanie do zespołu drugiej linii wsparcia
- Precyzyjne opisywanie problemów w systemie zgłoszeń
- Aktywne uczestnictwo w tworzeniu bazy wiedzy
Od kandydatów oczekujemy:
- Dobra znajomość systemów Windows XP, 7
- Znajomość konfiguracji klientów pocztowych – Exchange, POP3, IMAP
- Znajomość pakietu MS Office
- Mile widziana podstawowa znajomość Active Directory
- Znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego
- Umiejętność diagnozy problemów ze sprzętem i oprogramowaniem
- Rozeznanie w zagadnieniach sieciowych
- Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Nastawienie na pomoc użytkownikom
- Umiejętność działania w zespole
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie)