Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Programowanie / Analizy
Wincor Nixdorf jest globalną firmą informatyczną i uznanym dostawcą technologii i usług dla sektora bankowości, i handlu detalicznego. Wincor Nixdorf z siedzibą główną w Niemczech w Paderborn zatrudnia ponad 9 000 pracowników na całym świecie i posiada biura w 110 krajach. Wincor Nixdorf w Polsce działa od 1990 roku z główną siedzibą się w Warszawie oraz biurami regionalnymi w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu.
W 2011 roku w Warszawie powstało Global Customer Care Center. GCCC jest globalnym centrum usług dla Europy Wschodniej i Skandynawii dedykowanym do obsługi zgłoszeń serwisowych, a także 1 i 2 linia wsparcia technicznego dla klientów międzynarodowych.
W październiku 2012 roku Wincor Nixdorf powstało w Polsce Regionalne Centrum Administracyjne - centrum usług wspólnych dedykowane do obsługi zamówień sprzedaży oraz procesów księgowości i serwisowych dla Europy Wschodniej i Zachodniej.
W dziale Global Customer Care Center oferujemy:
Płatne praktyki w dziale IT
Twoje zadania:
- wsparcie działu IT w zarzadzaniu infrastrukturą sieciową i telefoniczną
- obsługa zgłoszeń wewnętrznych dotyczących sprzętu i oprogramowania
- wsparcie bieżącej obsługi użytkowników
Wymagania:
- student ostatnich lat kierunków informatycznych
- wiedza z zakresu sprzętu komputerowego klasy PC
- doskonała znajomość MS Office
- podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
- dyspozycyjność w wymiarze 4-6 godzin dziennie
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- samodzielność i komunikatywność
Oferujemy:
- miesięczne płatne praktyki na podstawie umowy zlecenie
- międzynarodowe środowisko pracy
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze IT
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.