Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Planista łańcucha dostaw (k/m)
Miejsce pracy: WarszawaObowiązki:
Wymagania:
Oferujemy:
- tworzenie planu sieci dostaw, spełniającego oczekiwania klientów w całej globalnej sieci łańcucha dostaw, zgodnie ze standardowym procesem planowania,
- identyfikowanie ryzyka/problemów i zarządzanie wyjątkami w ramach tygodniowego procesu planowania,
- optymalizacja procesów, oraz stałe podnoszenie jakości,
- zapewnienie kompletności i poprawności danych podstawowych (APO SNP & ECC) dzięki systemom planowania,
- przestrzeganie procesów i procedur zgodnie z zdefiniowanym modelem operacyjnym.
Wymagania:
- dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- doświadczenie w firmie FMCG zarządzającej procesami planowania,
- znajomość środowiska MS Office,
- znajomość systemu SAP APO/ERP - mile widziane,
- rozumienie procesów planowania,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i planistyczne.
- komunikatywność i otwartość na pracę w dużym zespole.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju w stabilnej, międzynarodowej organizacji,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.