Piwik PRO dostarcza rozwiązania integrujące platformę web-analytics i tag managera, skrojone pod indywidualne potrzeby klientów korporacyjnych. Rozwijamy aplikację klasy premium opartą na Piwiku – open source’owej platformie analytics, z której korzysta ponad 1 milion stron internetowych na całym świecie. Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises i Cloud, a każda z nich zgodna jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej własności danych.
Team Piwika PRO składa się z ekspertów z dziedziny web analytics oraz doświadczonych developerów, administratorów i koordynatorów projektów. Możemy pochwalić się długą listą udanych wdrożeń i jesteśmy dumni z tego, że wspieramy przedsiębiorstwa i organizacje sektora publicznego w ich nieustannym rozwoju.
Wybrana osoba dołączy do zespołu On-Premises, gdzie będzie miała okazję zasmakować współpracy z klientami klasy enterprise – firmami o ogólnoświatowej rozpoznawalności. W ramach codziennych obowiązków będzie zaangażowana w pracę w zakresie rozwoju platformy, wdrożenia aplikacji oraz dostosowania rozwiązań pod indywidualne wymagania naszych klientów.
Czym będziesz się zajmować?
- Codziennym wsparciem klientów Piwik PRO – zapewnianiem bieżącego kontaktu telefonicznego/mailowego
- Ścisłą bieżącą współpracą z koordynatorami projektu i teamem technicznym
- Przyjmowaniem zgłoszeń o problemach w korzystaniu z platformy Piwik PRO
- Pozyskiwaniem szczegółowych informacji niezbędnych do określania charakteru problemu
- Bieżącą obsługą zgłoszeń w systemie
- Udzielaniem technicznego wsparcia użytkownikom w rozwiązywaniu problemów
- Przekazywaniem złożonych problemów dedykowanemu zespołowi technicznemu
- Uczestnictwem w spotkaniach z klientami
Nie obędzie się bez:
- Sporej wiedzy technicznej i znajomości branży IT
- Generalnej orientacji w zagadnieniach administracyjnych (czyt. przynajmniej raz w życiu pracowałeś na Linuxie i możesz pochwalić się podstawową wiedzą na temat baz danych (MySQL))
- Chłonnego umysłu
- Świetnej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doświadczenia w pracy z klientem biznesowym i szóstego zmysłu do nawiązywania relacji
- Odpowiednio wymieszanych: komunikatywności, dociekliwości i zdolności analitycznych (umiejętność wyciągania wniosków na podstawie zebranych danych!)
- Umiejętności wyznaczania priorytetów i rewelacyjnej organizacji pracy
Przyda się również:
- Doświadczenie we wsparciu klienta w branży IT
- Wcześniejsza przygoda w obszarze testowania aplikacji
- Zainteresowanie tematyką analytics i/lub doświadczenie w obszarze SEO/SEM
- Dobra znajomość języka niemieckiego (bardzo duży plus!)
Możemy obiecać:
- Elastyczne formy współpracy
- Wynagrodzenie na poziomie 4000-6000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
- Możliwość rozwoju zawodowego i nabycia nowych doświadczeń dzięki pracy przy wyjątkowym projekcie z imponującą listą klientów
- Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami, zajęcia z języka angielskiego z native speakerem czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę MultiSport
- Kartę lunchową
- Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
- Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)