#

Piwik Technical Support Specialist (Level 1 & 2)

Piwik PRO

Wrocław, dolnośląskie

Piwik PRO

Piwik Technical Support Specialist (Level 1 & 2)

Od: Piwik PRO
Miejsce pracy: Wrocław

Piwik PRO dostarcza rozwiązania integrujące platformę web-analytics i tag managera, skrojone pod indywidualne potrzeby klientów korporacyjnych. Rozwijamy aplikację klasy premium opartą na Piwiku – open source’owej platformie analytics, z której korzysta ponad 1 milion stron internetowych na całym świecie. Nasze główne produkty implementowane są w wersjach On-Premises i Cloud, a każda z nich zgodna jest z regulacjami dotyczącymi ochrony prywatności i bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zapewnieniu naszym partnerom pełnej własności danych.

Team Piwika PRO składa się z ekspertów z dziedziny web analytics oraz doświadczonych developerów, administratorów i koordynatorów projektów. Możemy pochwalić się długą listą udanych wdrożeń i jesteśmy dumni z tego, że wspieramy przedsiębiorstwa i organizacje sektora publicznego w ich nieustannym rozwoju.

Wybrana osoba dołączy do zespołu On-Premises, gdzie będzie miała okazję zasmakować współpracy z klientami klasy enterprise – firmami o ogólnoświatowej rozpoznawalności. W ramach codziennych obowiązków będzie zaangażowana w pracę w zakresie rozwoju platformy, wdrożenia aplikacji oraz dostosowania rozwiązań pod indywidualne wymagania naszych klientów.

Czym będziesz się zajmować?

  • Codziennym wsparciem klientów Piwik PRO – zapewnianiem bieżącego kontaktu telefonicznego/mailowego
  • Ścisłą bieżącą współpracą z koordynatorami projektu i teamem technicznym
  • Przyjmowaniem zgłoszeń o problemach w korzystaniu z platformy Piwik PRO
  • Pozyskiwaniem szczegółowych informacji niezbędnych do określania charakteru problemu
  • Bieżącą obsługą zgłoszeń w systemie
  • Udzielaniem technicznego wsparcia użytkownikom w rozwiązywaniu problemów
  • Przekazywaniem złożonych problemów dedykowanemu zespołowi technicznemu
  • Uczestnictwem w spotkaniach z klientami

Nie obędzie się bez:

  • Sporej wiedzy technicznej i znajomości branży IT
  • Generalnej orientacji w zagadnieniach administracyjnych (czyt. przynajmniej raz w życiu pracowałeś na Linuxie i możesz pochwalić się podstawową wiedzą na temat baz danych (MySQL))
  • Chłonnego umysłu
  • Świetnej znajomości języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenia w pracy z klientem biznesowym i szóstego zmysłu do nawiązywania relacji
  • Odpowiednio wymieszanych: komunikatywności, dociekliwości i zdolności analitycznych (umiejętność wyciągania wniosków na podstawie zebranych danych!)
  • Umiejętności wyznaczania priorytetów i rewelacyjnej organizacji pracy

Przyda się również:

  • Doświadczenie we wsparciu klienta w branży IT
  • Wcześniejsza przygoda w obszarze testowania aplikacji
  • Zainteresowanie tematyką analytics i/lub doświadczenie w obszarze SEO/SEM
  • Dobra znajomość języka niemieckiego (bardzo duży plus!)

Możemy obiecać:

  • Elastyczne formy współpracy
  • Wynagrodzenie na poziomie 4000-6000 zł netto na fakturze (przy współpracy w oparciu o kontrakt B2B)
  • Możliwość rozwoju zawodowego i nabycia nowych doświadczeń dzięki pracy przy wyjątkowym projekcie z imponującą listą klientów
  • Pakiet narzędzi rozwojowych, jak: biblioteczka firmowa, regularne firmowe eventy z prelekcjami, zajęcia z języka angielskiego z native speakerem czy spotkania grup tematycznych (technologicznych i branżowych)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę MultiSport
  • Kartę lunchową
  • Niezapomniane imprezy i wyjazdy integracyjne
  • Pracę w unikatowej atmosferze (cenimy sobie nieformalne relacje)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi