Opis stanowiska pracy

Wielobranżowa Spółdzielnia Inwalidów „SELSIN“ w Szczecinie poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Pielęgniarka

Zadania:
Udzielanie pierwszej pomocy pracownikom zakładu,
Wykonywanie podstawowych badań diagnostycznych,
Współpraca z lekarzem.

Wymagania:
minimum średnie wykształcenie medyczne w zawodzie pielęgniarki,
prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki,
udokumentowane doświadczenie zawodowe,
wysoka kultura osobista,
rzetelność i sumienność,
odpowiedzialność.

Oferujemy:
Zatrudnienie na umowę o pracę,
Pracę na pełen etat (8 godzin),
Pracę w miłej atmosferze.

Mile widziane osoby na emeryturze i z orzeczeniem o niepełnosprawności.

CV prosimy wysyłać mailowo lub składać osobiście na portierni Zakładu, w kopercie z dopiskiem „KADRY”.

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o zawarcie klauzuli:
" Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.1997r. ; tekst jednolity: Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Prezentacja firmy

Działamy na polskim rynku od 1954r. Specjalizujemy się w szyciu b... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/07/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
1 850PLN - 1 900PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Medycyna / Służba zdrowia

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi