Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Personal Assistant/Office Manager
Personal Assistant/Office Manager
Miejsce pracy / Location Warszawa
Nasz Klient zapewnia / Our Client offers
Naszym Klientem jest Firma będąca światowym dystrybutorem produktów z zakresu elektroniki, automatyki oraz utrzymania ruchu. Obecnie wspiera ponad milion Klientów na całym świecie, oferując szeroką paletę produktów oraz usług. W związku ze stałym rozwojem Firmy poszukujemy osoby na stanowisko Personal Assistant/Office Manager. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizację spotkań biznesowych, współpracę z dostawcami i wykonawcami, raportowanie, zakupy biurowe, zarządzanie kalendarzem, korespondencją oraz podróżami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji biurowej oraz bieżące wspracie współpracowników.
Nasz Klient oferuje:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Reguralne godizny pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie
Reguralne godziny pracy
Pracę w międzynarodowej firmie z codziennym wykorzystaniem języka angielskiego
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
Doświadczenie na podobnym stanowisku (około 1rok)
Biegłą znajomość języka angielskiego - C1
Komunikatywność oraz zorganizowanie
Dobrą znajomośc pakietu MS Office
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?