Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem i zakupem kampanii efektywnościowych (afiliacja, display, e-mailing, remarketing, marketing automation) ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce
- Monitorowaniem, optymalizacją i rozliczaniem przebiegu kampanii pod kątem przyjętych KPI
- Budowaniem długofalowej relacji z partnerami – negocjowaniem stawek i warunków współpracy
- Przygotowywaniem trafnych estymacji, wycen, raportów z wnioskami i rekomendacjami
- Poszukiwaniem nowych rozwiązań zwiększających efektywność działań
- Tworzeniem analiz mediowych, konkurencji i konsumenckich dla klientów agencji
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz 1-2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z marketingiem efektywnościowym, zdobyte w agencji interaktywnej/ domu mediowym/ u wydawcy (w dziale performance), w firmie z sektora e-commerce lub po stronie klienta
- Znasz takie narzędzia, jak: Google Analytics, czy Google Campaign Manager
- Umiesz analizować i przedstawiać dane - sprawnie korzystasz z programu MS Excel
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i potrafisz przekonać każdego do swoich racji
Mile widziane:
- Podstawowa znajomość HTML
- Doświadczenie w kontakcie z klientem
- Długofalowo chęć poszerzania kompetencji także o inne kanały marketingu internetowego
Co oferujemy?
- Pracę z pozytywnymi ludźmi, którzy sprawią, że w poniedziałek nie będziesz miał problemu ze wstaniem z łóżka :)
- Dostęp do programów rozwojowych, szkoleń oraz wymiany międzynarodowej
- Benefity pozapłacowe (opiekę medyczną, karta Multisport)