- definiowanie i stosowanie procedur zgodnie z normami ISO 14001, OHSAS 18001 oraz polityką firmy
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
- prowadzenie okresowych ocen i analiz stanu bezpieczeństwa pracy
- prowadzenie dokumentacji związanej z ryzykiem zawodowym
- zapobieganie zagrożeniom występującym w procesie pracy
- działania mające na celu rozpowszechnienie wiedzy z zakresu BHP wśród pracowników
- zgłaszania wniosków dotyczących wymagań BHP w stosowanych i nowowprowadzanych procesach produkcyjnych
- reprezentowania pracodawcy na zewnątrz firmy w kontaktach z odpowiednimi do stanowiska instytucjami i firmami zewnętrznymi
-od kandydatów oczekujemy kwalifikacji zgodnych z zapisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
- wykształcenie wyższe o specjalności bezpieczeństwo i higiena pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwo i higiena pracy
- min. 5- letnie doświadczenie w służbie BHP w międzynarodowej firmie produkcyjnej na samodzielnym stanowisku
- wiedza z zakresu bhp, ochrony środowiska oraz ochrony p.poż potwierdzona świadectwami lub certyfikatami
- znajomość norm ISO 14001, OHSAS 18001
- samodzielność
- znajomość języka angielskiego
NORMA POLSKA jest częścią Norma Group – wiodącego producenta plastikowy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.