Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, producenta z branży chemicznej, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Główne obowiązki:
• Poszukiwanie, wybór i zarządzanie dostawcami (analiza rynku, wybór, ocena) w zakresie części do maszyn i urządzeń, usług serwisowych oraz innych usług dotyczących funkcjonowania zakładu;
• Koordynowanie procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi procedurami globalnymi i lokalnymi;
• Tworzenie i negocjowanie warunków umów na dostawy materiałów, serwisów oraz umów ramowych z dostawcami;
• Stałe monitorowanie i analizowanie wyznaczonych wskaźników KPI w obszarze zakupów;
• Realizacja założonych celów dla oszczędności zakupowych dla zakładu;
• Analiza potrzeb zakupowych oraz przeprowadzanie procesu ofertowania w celu optymalizacji parametrów zakupów;
• Realizacja zadań związanych z klasyfikacją i oceną dostawców;
• Systematyczna aktualizacja wymaganych dokumentów związanych z Zarządzaniem Dostawcami (np. rejestry umów, umowy, dane dostawców);
• Kompletowanie dokumentacji oraz archiwizacja w bazach danych;
• Współtworzenie procedur, instrukcji, zasad dotyczących procesu zakupowego.
Wymagania:
• Min. 2 -letnie doświadczenie zawodowe w firmie produkcyjnej w obszarze zakupów i negocjacji warunków zakupowych - warunek konieczny;
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym - warunek konieczny;
• Wykształcenie min. średnie, preferowane kierunki techniczne;
• Wysokie zdolności negocjacyjne oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej;
• Kreatywność, samodzielność, inicjatywa;
• Umiejętność pracy przy wielu projektach, wielozadaniowość;
• Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, dodatkowym atutem będzie znajomość SAP;
• Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakupach usług technicznych i części zamiennych;
• Prawo jazdy kat. B.
Nasz Klient oferuje:
• Pracę na terenie Włocławskiej Strefy Rozwoju Gospodarczego - Parku Przemysłowo-Technologicznego;
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy;
• Narzędzia: m.in. laptop, telefon;
• Szkolenia techniczne i rozwojowe.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Ade... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.