W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Payroll Specialist with English (for UK processes)
Miejsce pracy: KrakówWe are currently looking for candidates to fill a position of Payroll Specialist with English for our Client.
It is a chance to take part in advanced processes in worldwide growing organization with leader position on Cracow's market. The company is looking for candidates who take up a new challenge in newly created project and strengthen the team!
Daily responsibilities:
- Supporting employees in various administrative tasks related to payroll
- Processing payroll requests
- Supporting managers with issues related to HR processes, policies, and qouestions
- Provide HR data quality in system
- Taking care of high payroll accuracy
- Master data management
- Preparing reports and payslip production
- Data Input Controls
- Maintaining payroll cycle
- Participation in transition of the process (preparing guidelines, procedures, trainings)
Requirements:
- 2-3 years of working experience in HR area related with payroll
- Educational background related with Human Recourses will be an asset
- Very good knowledge of English
- Corporate experience in SSC/BPO sector in multinational environment
- Very good level of MS Office, especially MS Excel
- Knowledge of SAP
- Ability to work under time pressure in dynamic environment
- Strong interpersonal and communication skills
Benefits:
- Possibilities of development in inside structures
- Annual bonus
- Social benefits: Multisport Card, Private Medical Healthcare, Life Insurance
- Individual career path
- Various range of training (including certification)
- Transition of the processes from the UK