#

Payroll Specialist with English (for UK processes)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Payroll Specialist with English (for UK processes)

Miejsce pracy: Kraków
6-14-56497

We are currently looking for candidates to fill a position of Payroll Specialist with English for our Client.
It is a chance to take part in advanced processes in worldwide growing organization with leader position on Cracow's market. The company is looking for candidates who take up a new challenge in newly created project and strengthen the team!

Daily responsibilities:

- Supporting employees in various administrative tasks related to payroll
- Processing payroll requests
- Supporting managers with issues related to HR processes, policies, and qouestions
- Provide HR data quality in system
- Taking care of high payroll accuracy
- Master data management
- Preparing reports and payslip production
- Data Input Controls
- Maintaining payroll cycle
- Participation in transition of the process (preparing guidelines, procedures, trainings)

Requirements:
- 2-3 years of working experience in HR area related with payroll
- Educational background related with Human Recourses will be an asset
- Very good knowledge of English
- Corporate experience in SSC/BPO sector in multinational environment
- Very good level of MS Office, especially MS Excel
- Knowledge of SAP
- Ability to work under time pressure in dynamic environment
- Strong interpersonal and communication skills

Benefits:
- Possibilities of development in inside structures
- Annual bonus
- Social benefits: Multisport Card, Private Medical Healthcare, Life Insurance
- Individual career path
- Various range of training (including certification)
- Transition of the processes from the UK

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi