Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Payroll Manager (UK)

Miejsce pracy: Kraków
6-14-56436

For one of our Clients, the company which is operating in Business Services area we are looking for a Payroll Manager who will be responsible for conducting newly introduced processes into company.
This is an excellent opportunity to take part in migration of payroll processes from UK.

Person at this position will be responsible for:
- Leading, managing and developing a newly created process
- Coordinating of HR and payroll team
- Creating and improving payment procedures and processes
- Managing pay and tax law
- Analyzing and reporting of financial data
- Preparing forecasts and manage costs as well as profitability for projects
- Controlling and auditing of payroll processes, support of general external audits related to payroll
- Ensuring that payroll process is conducted accurately and in compliance with procedures
- Working closely with a senior management in the organization
- Reviewing payroll reports
- Train and motivate new team members, cross train and motivate existing team members
- Growing and developing payroll team
- Setting priorities and ensuring delivery
- Active participation in process transition (ensuring that process is build up in line with agreed timelines and methodology)

Requirements:
- 7 years of experience in payroll department
- At least 3 years of experience in people management
- Expertise knowledge about payroll, benefits and labor law in the UK
- Strong leadership skills
- Fluent English
- Ability to implement new ideas, creativity
- Self-reliance and good organizational skills
- Ability to work with soft data under time pressure
- Ability to think analytically and very good problem solving skills
- Knowledge of SAP and MS Office
- Experience in transition will be an asset

Benefits:
- Stable employment in a dynamically growing company (employees all over the world)
- Attractive salary
- Innovating work environment
- Additional benefits (Multisport Card, private healthcare)
- International team and unformal atmosphere at work
- Organization promoting innovative thinking




Recruitment Agency No. 812

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi