#

OPIEKUN KLIENTA

EBEXO

Wrocław, dolnośląskie

EBEXO

OPIEKUN KLIENTA

Wrocław Region:
EBEXO
Co warto wiedzieć?

Ebexo to dostawca wysokiej jakości rozwiązań e-commerce na polskim rynku. Mówiąc najkrócej – tworzymy sklepy internetowe, które świetnie sprzedają. Od Ciebie będziemy oczekiwać równie świetnej sprzedaży tychże sklepów zainteresowanym klientom. Liczy się dla nas długofalowa, owocna współpraca, a nie wykręcanie wyników sprzedaży kosztem naszych klientów i wzajemnych relacji. Jeśli wyznajesz podobne zasady, to zapraszamy do składania aplikacji.

Kogo poszukujemy?

Osoby na stanowisko Opiekun klienta

 

Co warto wiedzieć?

Ebexo to dostawca wysokiej jakości rozwiązań e-commerce na polskim rynku. Mówiąc najkrócej - tworzymy sklepy internetowe, które świetnie sprzedają.

 

Jaki byłby zakres Twojej pracy?

  • Prowadzenie i koordynowanie wdrożeń sklepów internetowych na platformie Ebexo - m.in. ustalenie zakresu projektu, określenie harmonogramu, przydzielania zadań w zespole, komunikacja z klientem, nadzór nad jakością realizowanych zleceń, sprzedaż usług dodatkowych prowadzonym przez Ciebie klientom
  • Wsparcie merytoryczne dla klientów z zakresu obsługi i funkcjonalności platformy Ebexo poprzez obsługę systemu pomocy (help desk) za pomocą tzw. ticketów
  • Powdrożeniowa obsługa klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów z zakresu obsługi systemu Ebexo

 

Co możemy Ci zaoferować?

  • Zdecydowanie stałe i stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz posiadanych umiejętności
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Nieformalną atmosferę pracy wśród uśmiechniętych i życzliwych ludzi
  • Otwartość na pomysły dla Twojego rozwoju zawodowego
  • Współtworzenie jednej z najlepszych platform sklepowych na rynku
  • Komfortowe otoczenie pracy w wysokiej klasy biurowcu na wrocławskim rynku

 

Nasze oczekiwania wobec Ciebie?

  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy, planowania oraz przewidywania
  • Łatwość w komunikacji z klientami i budowaniu dobrych relacji via telefon i e-mail
  • Umiejętność dobrej komunikacji z zespołem
  • Zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy z zakresu nowych technologii i oprogramowania

 

Jak możesz aplikować?

Proszę wyślij nam swoje CV w tytule wiadomości podając "Opiekun klienta".

 

Jest to pierwszy etap rekrutacji i zastrzegamy, że odpowiemy tylko wybranym osobom. Mamy nadzieję, że to rozumiesz.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi