Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce, który świadczy bezpieczne i zrozumiałe usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Naszą misją jest zapewnienie prostej i dostępnej bankowości w przyjaznym otoczeniu. Dbamy o przejrzystość produktów, procedur i komunikacji, a także dążymy do stworzenia atmosfery pracy sprzyjającej rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Naszym partnerem strategicznym jest Poczta Polska, większościowy akcjonariusz Banku.
SPECJALISTA ds. Wsparcia Sprzedaży
LubinU NAS DA SIĘ:
- samodzielnie realizować innowacyjne projekty,
- współtworzyć polską bankowość,
- budować rynkowe doświadczenie,
- zachować równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- wykorzystywać własną inicjatywę,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów.
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- bieżące wsparcie procesów prowadzonych w ramach Zespołu Sprzedażowego,
- sporządzanie cyklicznych raportów i analiz sprzedażowych,
- zarządzanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych,
- wsparcie Dyrektora Regionalnego w bieżących zadaniach.
JESTEŚMY ZAINTERESOWANI OSOBĄ, KTÓRA:
- potrafi pracować w zespole (wierzymy, że budowanie relacji jest najważniejsze w biznesie!)
- ma wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- wykazuje wysoką kulturę osobistą,
- umie nawiązywać i utrzymywać relacji,
- kieruje się zaangażowaniem i wytrwałością w dążeniu do celu,
- jest samodzielna i gotowa do podejmowania wyzwań,
- charakteryzuje się odpornością na stres oraz umiejętnością działania pod presją czasu,
- dobrze zna Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint)
- posiada prawo jazdy kat. B.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.