Poszukujemy pracowników na stanowisko
OPIEKUN KLIENTA
Osoba zatrudniona na stanowisku opiekuna będzie odpowiedzialna za:
• aktywną sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych, w tym z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej,
• inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
• organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami,
• pozyskiwanie i profesjonalną obsługę klientów,
• kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
• przestrzeganie procedur i standardów, raportowanie
minimum 1 rok doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta lub sprzedaży / prezentacji towarów/usług
• znajomości technik sprzedaży i negocjacji,
• wykształcenia min. średniego,
• komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz silnej motywacji do działania,
• znajomości obsługi komputera (MS Office).
• niekaralności
oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• nieprzeciętne stawki prowizyjne
• dodatki finansowe
• możliwość sprzedaży łatwo-dostępnych dla klientów kredytów
• szerokie możliwości rozwoju oraz uczestnictwa w licznych szkoleniach.
• uzyskanie certyfikatu KNUiFe
• udział w konkursach i imprezach integracyjnych
Doradztwo w zakresie usług bankowych, kredyty
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.