Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
mieć stabilne warunki zatrudnienia,
korzystać z bogatego pakietu benefitów,
być zatrudnionym w ramach umowy o pracę,
posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
realizację celów sprzedażowych,
kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
JESTEŚMY ZAINTERESOWANI OSOBĄ, KTÓRA:
pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,