Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Opiekun Klienta
Miejsce pracy: Nowy SączObowiązki:
- kompleksowa obsługa klientów w salonie sprzedaży,
- analizowanie potrzeb klientów, dostosowywanie produktów i usług do ich potrzeb,
- sprzedawanie produktów bankowych,
- realizowanie założonych celów sprzedażowych (zgodnie z standardami Banku).
Wymagania:
- gotowość do pracy w trybie zmianowym (także w weekendy),
- gotowość do pracy na terenie centrum handlowego,
- doświadczenie w aktywnej sprzedaży bezpośredniej,
- duża motywacja do pracy,
- umiejętność nawiązywania dobrych i trwałych relacji z klientem,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie zorientowane na realizację zadań,
- pracę na pełny etat (system zmianowy),
- pakiet socjalny (sportowy, medyczny, programy zniżkowe i lojalnościowe etc.),
- możliwość rozwoju zawodowego.
Oferta pracy tymczasowej jest ważna do 20.11.2014 roku.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Agencja Zatrudnienia Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. (nr cert. 136)
ul. Podgórska 36
31-536 Kraków
Prosimy o dopisanie w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie, archiwizowanie moich danych osobowych przez Trenkwalder Benefit Sp. z o.o. w celu realizacji obecnego i przyszłego procesu rekrutacji i selekcji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)”
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.