Bank Pocztowy SA
Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce, który świadczy bezpieczne i zrozumiałe usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Naszą misją jest zapewnienie prostej i dostępnej bankowości w przyjaznym otoczeniu. Dbamy o przejrzystość produktów, procedur i komunikacji, a także dążymy do stworzenia atmosfery pracy sprzyjającej rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Naszym partnerem strategicznym jest Poczta Polska, większościowy akcjonariusz Banku.

OPIEKUN KLIENTA

Mińsk Mazowiecki

U NAS DA SIĘ:

  • pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
  • rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
  • utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
  • mieć stabilne warunki zatrudnienia,
  • korzystać z bogatego pakietu benefitów,
  • być zatrudnionym w ramach umowy o pracę,
  • posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

  • diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
  • realizację celów sprzedażowych,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
  • operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.

JESTEŚMY ZAINTERESOWANI OSOBĄ, KTÓRA:

  • pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
  • jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
  • jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi