Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Opiekun Klienta

Miejsce pracy: Katowice

Obowiązki:

  • Pierwszy kontakt z Klientami, pomoc w odnalezieniu się w BOK
  • Obsługa klientów w zakresie doradztwa produktów i usług
  • Prowadzenie akcji promocyjnych
  • Realizację wyznaczonych celów
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie
  • Umiejętność budowania relacji z klientem oraz dbałość o ich satysfakcję
  • Wysoka motywacja do pracy
  • Miła aparycja
  • Wysoka kultura osobista
  • Dyspozycyjność
  • Mile widziana znajomość produktów i usług telekomunikacyjnych

Oferujemy:

  • Umowę o pracę tymczasową
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • Stawka godzinowa
  • Oferta pracy tymczasowej

Numer referencyjny: OkU/11/16/KTW
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi