Bank Pocztowy to jeden z najszybciej rozwijających się banków w Polsce, który świadczy bezpieczne i zrozumiałe usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Naszą misją jest zapewnienie prostej i dostępnej bankowości w przyjaznym otoczeniu. Dbamy o przejrzystość produktów, procedur i komunikacji, a także dążymy do stworzenia atmosfery pracy sprzyjającej rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Naszym partnerem strategicznym jest Poczta Polska, większościowy akcjonariusz Banku.
OPIEKUN KLIENTA
EłkU NAS DA SIĘ:
- pracować w dynamicznie rozwijającym się polskim banku,
- rozwijać się w ramach ścieżki kariery,
- utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów,
- być zatrudnionym w ramach umowy o pracę,
- posiadać realny wpływ na to ile się zarabia (poprzez atrakcyjny system prowizyjny).
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- realizację celów sprzedażowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku banku poprzez wysoką jakość obsługi,
- operacyjną obsługę Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
JESTEŚMY ZAINTERESOWANI OSOBĄ, KTÓRA:
- pracowała w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Opiekuna Klienta),
- jest silnie nastawiona na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
- jest otwarta na ludzi i lubi z nimi rozmawiać.
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
Wejdź na www.pocztowy.pl/kariera
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.