Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Opiekun klienta ds. sprzedaży
Miejsce pracy: WarszawaWymagania:
• Wykształcenie wyższe - min. licencjat,
• Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży - mile widziana branża energetyczna, telekomunikacyjna lub ubezpieczeniowa,
• Doświadczenie w sporządzaniu reklamacji, wystawianiu faktur,
• Praktyczna obsługa programów MS Office,
• Otwartość, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z klientami,
• Umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność i elastyczność.
Zakres obowiązków:
• Aktywna sprzedaż energii elektrycznej i gazu dla klientów indywidualnych lub małych
i średnich przedsiębiorstw - praca na bazie plus pozyskiwanie nowego biznesu,
• Telefoniczna i mailowa obsługa klientów - praca stacjonarna,
• Doradztwo dla klientów: identyfikowanie oczekiwań i potrzeb, informacje nt. rynku oraz produktów konkurencji,
• Przygotowywanie ofert i umów, indywidualne negocjowanie cen, obsługa reklamacji klientów.
Oferujemy:
• Możliwość zdobycia doświadczenia u lidera w branży energetycznej,
• Umowę o pracę - zatrudnienie przez agencję z możliwością nawiązania stałej współpracy,
• Stałe i stabilne zatrudnienie na pełny etat, od poniedziałku do piątku.
• Atrakcyjne wynagrodzenie: 3 000zł brutto podstawy, prowizje od sprzedaży (wypłacane miesięcznie), premie uznaniowe,
• Bogaty pakiet dodatków: karta lunchowa, karta sportowa, opieka medyczna,
• Pracę stacjonarną w biurze - rynek warszawski.
Numer referencyjny: WA2/201600111/A3/BD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.