Opis stanowiska pracy
Jeżeli dołączysz do nas to zyskasz:
- Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego w Dziale Marketingu i profesjonalnej obsługi Klienta, wśród ludzi, którzy przychodzą tutaj z uśmiechem na twarzy
- Pracę w miłej atmosferze i ze wspaniałymi ludźmi w firmie, która stawia na pracownika
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach organizacji
- Pracę, w której możesz wykazać się samodzielnością i inicjatywą (to Ty w dużej części kreujesz swoje stanowisko i rolę w organizacji)
- Komfortowe warunki pracy (brak dużych open-space,)
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia:
- umowę zlecenie ze stawką godzinową 14-19 zł brutto,
- opiekę medyczną / kartę sportową,
- bezpłatne kursy językowe,
- pakiet szkoleń wdrażających,
- dofinansowanie do codziennych posiłków;
- wyjazdy i wyjścia integracyjne
- smaczną świeżo mielona kawę z ekspresu oraz ogromny wybór herbat
Szukamy Ciebie, jeżeli:
- Masz lub chciałbyś zdobyć doświadczenie w profesjonalnej obsłudze Klienta
- Nie boisz się nawiązywać relacji przez telefon
- Angażujesz się w pracę, którą wykonujesz
- Obsługa mailowa nie jest dla Ciebie czarną magią
- Masz do siebie dystans i poczucie humoru - ‘’warunek konieczny’’ :)
Jeżeli odpowiedziałeś/-aś sobie „tak” na powyższe punkty – witaj w domu!
Chcemy, byś razem z nami:
- Budował profesjonalną bazę potencjalnych Klientów naszej firmy
- Zapraszał naszych Klientów na targi branżowe
- Proponował nowości techniczne, które właśnie wchodzą na rynek
- Odpowiadał na ich telefoniczne i mailowe zapytania
- Wspierał naszych Inżynierów oraz Dział Marketingu
- Dbał o wizerunek naszej firmy
Prezentacja firmy
Firma igus Sp. z o.o. prowadzi swoją działalność na rynku polskim...
Firma igus Sp. z o.o. prowadzi swoją działalność na rynku polskim
i obecnie jest liderem w dystrybucji systemów dostarczania energii, przewodów elektrycznych oraz polimerowych łożysk ślizgowych i liniowych w Polsce. Jest przedstawicielem firmy igus GmbH z Kolonii i w swoim asortymencie posiada ponad 130 000 produktów dostępnych z magazynu. igus Sp. z o.o. w ramach rozwoju, w kwietniu 2015 roku otworzyła lokalną produkcję swoich systemów readycable, czyli konfekcjonowanych przewodów z wtyczkami oraz przeniesie się do nowej siedziby w Warszawie obejmującej 1 000 m² powierzchni magazynowej i blisko 800 m² powierzchni biurowej. „W związku z rozwojem naszej działalności poszukiwaliśmy nowoczesnego projektu łączącego funkcje magazynowo – biurowe. Zależało nam, aby nowa lokalizacja stanowiła odpowiednią siedzibę firmy, a jednocześnie gwarantowała elastyczną i wydajną powierzchnię magazynową umożliwiającą płynne prowadzenie naszej działalności produkcyjnej” informuje Marek Wzorek, Prezes Zarządu igus Sp. z o.o.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi