Opis stanowiska pracy
Nasz Klient, Spółka telekomunikacyjna oferująca Klientom biznesowym zaawansowane usługi telekomunikacyjne, teletransmisyjne oraz dostęp do Internetu poszukuje aktywnych oraz ambitnych Kandydatów na w/w stanowisko.
Opis stanowiska:
- Utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z obecnymi klientami
- Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych oraz sprzedaż oferowanych usług
- Prowadzenie negocjacji z Klientami, przygotowywanie ofert handlowych oraz propozycji współpracy
- Budowanie oraz aktualizowanie bazy kontaktów handlowych
- Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży usług lub chęć rozwoju w tym obszarze
- Komunikatywność oraz swoboda w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
- Zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu
- Znajomość branży telekomunikacyjnej bądź ogólna wiedza techniczna będą dodatkowymi atutami
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym oraz prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Udział w prestiżowych projektach telekomunikacyjnych opartych na zastosowaniu najnowszych technologii
- Pracę w zespole osób młodych i aktywnych, tworzących przyjazną atmosferę
- Wynagrodzenie zależne od osiąganych wyników (podstawa + prowizja)
- Pracę w biurze w ścisłym centrum Warszawy
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (cv oraz list motywacyjny).
Prezentacja firmy
Grupa Most Wanted! od 1998r. jest liderem w zakresie rekrutacji ...
Grupa Most Wanted! od 1998r. jest liderem w zakresie rekrutacji i selekcji personelu oraz doradztwa w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
Z pasją i zaangażowaniem wspieramy polskie i zagraniczne firmy poprzez dobór i rozwój kapitału ludzkiego. W skład Grupy Most Wanted! wchodzą następujące marki: Most Wanted! HR Consulting, Most Wanted! Temporary Service, Most Wanted! Training Institute, Most Wanted! Conferences.
Jako jedna z nielicznych firm w swojej branży, Most Wanted! posługuje się w swojej działalności Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2008.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/06/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing