Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 26/03/2017.

Opiekun Klienta Biznesowego - infolinia przychodząca

Toruń, kujawsko-pomorskie

Imar Service Group

Opis stanowiska pracy

T/12

Zadania:

  • kompleksowa obsługa połączeń w ruchu przychodzącym,
  • obsługa klienta biznesowego w zakresie telefonii mobilnej i stacjonarnej,
  • wprowadzanie zleceń, aktywacja usług,
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (stawka godzinowa 13 zł + atrakcyjne premie),
  • stabilne zatrudnienie w opraciu o umowę o pracę,
  • pełny pakiet szkoleń,
  • przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonych,
  • pracę w systemie zmianowym,
  • możliwość awansu i rozwoju w międzynarodowej firmie - jasną ścieżkę kariery, zdobycie cennego doświadczenia zawodowego oraz kontakt z najnowszymi technologiami.

Wymagania

IMAR SERVICE GROUP - specjalizujemy się w usługach outsourcingu personalnego, kadrowego i płacowego. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie rekrutacji.

W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm.

Dla naszego klienta lidera w branży telefonii cyfrowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Prezentacja firmy

Nasza firma istnieje na rynku od 1997 roku. Specjalizujemy się w usługach outsourcingu... personalnego. Ponadto prowadzimy rekrutację i selekcję pracowników na stanowiska wszystkich szczebli przedsiębiorstwa.


Imar posiada certyfikaty Ministerstwa Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/01/2017
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Sprzedaż detaliczna / Handel , Praca Inne
do góry