innogy Polska S.A.
Opiekun Klienta Biznesowego (Business Client Manager)
Miejsce pracy: Warszawa
Grupa Innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Grupa działa w obszarach energii odnawialnej, elektroenergetycznej i gazowej infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży, skupiając się w swoich działaniach na oferowaniu obecnym i przyszłym Klientom innowacyjnych i zrównoważonych produktów oraz usług, dzieki którym będą oni mogli w sposób bardziej efektywny korzystać z różnych form energii i podnosić jakość swojego życia. Kluczowymi rynkami działalności Grupy Innogy są Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Belgia, Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry. Największymi firmami należącymi do Grupy Innogy w Polsce są Innogy Polska S.A. - odpowiedzialna za wsparcie rozwoju koncernu w Polsce, sprzedająca energię około 1 mln Klientów oraz spółka Innogy Stoen Operator Sp z o.o., zarządzająca warszawską siecią elektroenergetyczną. Dodatkowo, w Polsce działa spółka Innogy Business Services Polska Sp. z o.o., odpowiedzialna za procesy obsługi wewnętrznej koncernu Innogy w zakresie rachunkowości, finansów i innych procesów biznesowych, a także obszaru IT oraz spółka Innogy Renewables Polska Sp. z o.o., która odpowiada m.in. za rozwój projektów, budowę i eksploatację farm wiatrowych. Do Grupy Innogy w Polsce należą farmy wiatrowe o łącznej mocy ponad 220 megawatów.
Zadania:
- Aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie usług oraz produktów energetycznych, gazowych i fotowoltaicznych do Klientów Biznesowych na terenie całej Polski
- Budowanie nowego Portfela Klientów
- Planowanie, realizacja i bieżące raportowanie działań sprzedażowych
- Analiza rynku pod kątem nowych rozwiązań produktowych
- Dbałości o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
- Nadzór nad procesami wewnątrz innogy Polska S.A. związanymi z realizacją projektów na rzecz Klientów Biznesowych
- Sporządzanie umów, analiz i raportów
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2 – 3 lata doświadczenia w aktywnej akwizycji (segment B2B )
- Znajomość technik sprzedaży i obsługi Klienta Biznesowego
- Wysoka motywacja do realizacji celów sprzedażowych
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office (szczególnie Excel i Power Point)
- Skrupulatność i dokładność
- Samodzielność w działaniu, umiejętności negocjacyjne i odpowiedzialność za całościową realizację powierzonych procesów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- Otwartość na zmiany
- Innowacyjność i kreatywność
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca w międzynarodowej firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania
- Praca pełna wyzwań w dynamicznie rozwijającej się branży
- Możliwość rozwoju
- Motywujący system wynagrodzeń
- Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta Multisport, karta żywieniowa)
Aplikacje prosimy przesyłać klikając w przycisk "Aplikuj" znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.