#

On-site Manager (pracownicy tymczasowi)

OTTO Work Force

Lipsk, zagranica

OTTO Work Force OTTO Work Force

On-site Manager (pracownicy tymczasowi)

Od: OTTO Work Force
Miejsce pracy: Lipsk

Informacje ogólne:
On-site Manager jest odpowiedzialny za personel oddelegowany do klientów OnSite w ramach jej/jego portfolio i odpowiada operacyjnie za tych klientów.
On-site Manager podlega Operations Managerowi.

Zakres obowiązków:
• Wykonuje zadania kierownicze.
• Przeprowadza okresowe konsultacje pracownicze i rozmowy oceniające z personelem.
• Zapewnia prawidłowe i czasowe planowanie dnia i tygodnia pracy w systemie Quintiq.
• Zapewnia prawidłowe planowanie pracowników tymczasowych do końca ich kontraktu.
• Nadzoruje, kieruje i realizuje ustalone z klientem cele ilościowe, takie jak zróżnicowanie wiekowe pracowników, koszty podróży itp.
• Kontroluje marże brutto-netto obecnych klientów i podejmuje niezbędne działania.
• Czuwa nad realizacją prognoz i zabudżetowanego obrotu u obecnych klientów.
• Instruuje i motywuje personel oddelegowany do pracy u klientów OnSite.
• Przeprowadza kontrolę w zakresie przestrzegania zasad i założeń strategicznych.
• Wychodzi z propozycjami ulepszeń i zmian w działaniach dostosowawczych lub w opracowywanej strategii.
• Utrzymuje kontakty z Sales Managerem odpowiedzialnym za klienta.
• Bierze aktywny udział w generowaniu obrotu u klienta.
• Pozyskiwanie nowych klientów.
• Wszystkie niezbędne czynności administracyjne.
• Przeprowadza kwartalne konsultacje robocze i sporządza sprawozdania.
• Przeprowadza konsultacje robocze na szczeblu działu.


Zakres odpowiedzialności:
• Jest odpowiedzialna/y za obrót u obecnych klientów.
• Jest odpowiedzialna/y za delegowanie i kontrolę wykonywania zadań u klientów.
• Jest odpowiedzialna/y za prawidłowe i czasowe opracowanie planów w skali dnia i tygodnia.
• Jest odpowiedzialna/y za prawidłowe planowanie pracowników tymczasowych do końca ich kontraktów.
• Jest odpowiedzialna/y za zagwarantowanie dostatecznej dostępności pracowników u swoich klientów (właściwy rozkład godzin i obrót zgodnie z budżetem).
• Jest odpowiedzialna/y za realizację ustaleń z klientami (rzetelność realizacji zamówienia, zwolnienia chorobowe, zróżnicowanie pod względem wieku).
• Jest współodpowiedzialna/y za kształtowanie prawidłowych warunków dla dobrego funkcjonowania personelu.
• Jest współodpowiedzialna/y za kontrolę uzgodnień oraz ustaleń administracyjnych i, w razie konieczności, interweniuje zgodnie z własną oceną.
Zakres kompetencji:
• Poświęca czas na doradzanie, instruowanie i konsultacje z personelem.
• Jest upoważniona/y do korzystania z systemów planowania SAP, PARIS, CRM i Quintiq.
• Jest upoważniona/y do udzielania pracownikom ustnych, a następnie pisemnych ostrzeżeń.
• Jest upoważniona/y do wybierania i potwierdzania nowych pracowników.

Wymagania:
• Poziom zawodowy i intelektualny HBO (studia I stopnia)
• Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
• Ważne prawo jazdy kategorii B
• Znajomość najnowszych wersji pakietów Office i konkretnego oprogramowania do planowania
• Doświadczenie w zarządzaniu i kierowaniu zespołem

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi