#

Office Service Coordinator

HRK S.A.

Gdańsk, pomorskie

HRK S.A.

Dla jednego z naszych klientów międzynarodowej firmy poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

Office Service CoordinatorMiejsce pracy: Gdańsk

Zadania:

  • dbalość o funkcjonowanie sprzetu biurowego oraz dostępność materiałów eksploatacyjnych (np.: ksero, drukarka)
  • utrzymywanie regularnych kontaktów z firmami podwykonawczymi 
  • sprawdzanie jakości prac wykonywanych przez firmę zewnętrzną 
  • utrzymywanie zasad BHP w biurze na wysokim poziomie 
  • pomoc w organizowaniu wydarzeń zewnętrznych i wewnętrznych

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • doswiadczenie na stanowisku koordynatora biura oraz znajomość zakresu usług Facility Management - warunek konieczny 
  • znajomosć języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • umiejetność rozwiazywania problemów
  • komunikatywność 
  • umiejetność szybkiego podejmowania decyzji 

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • pracę w międzynarodowym środowisku 
  • dynamiczny zakres obowiązków 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi