Opis stanowiska:
- bieżąca organizacja biura i jego pracy;
- proste prace księgowe - wprowadzanie dokumentów do systemu, segregacja i archiwizacja dokumentów;
- współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym;
- zarządzanie i obsługa systemu obiegu dokumentów;
- obsługa zgłoszeń serwisowych;
- organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych;
- wsparcie pracy działu handlowego;
- wykonanie zadań powierzonych przez Zarząd;
Wymagania:
- wykształcenie średnie, wyższe lub w trakcie studiów;
- dobra znajomość narzędzi MS Office (Excel, Word, PowerPoint oraz Outlook);
- umiejętność pracy w bezpośrednim kontakcie z Klientami;
- dobra organizacja pracy, umiejętności efektywnego zarządzania czasem;
- umiejętność pracy w zespole;
- dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
- chęć rozwoju zawodowego;
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
- mile widziana znajomość języka angielskiego;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- prywatną opiekę medyczna (Medicover);
- premie oraz bony świąteczne;
- szkolenia z języka angielskiego w siedzibie firmy;
- pracę w ambitnym zespole w firmie należącej do czołówki wyspecjalizowanych dystrybutorów w Polsce;
- kontakt z najnowszymi osiągnięciami światowych producentów branży komputerowej;
- pracę samodzielną i umożliwiającą wykazanie się kreatywnością;
Informacje dotyczące aplikacji:
- Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższa ofertą pracy zapraszamy do przesłania swojego CV za pomocą przycisku "Aplikuj".
- W temacie wiadomości prosimy o wpisanie: Rekrutacja – Office manager.
- Koniecznie prosimy o dopisanie klauzuli dot. możliwości przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i międzynarodowego (RODO).