Office Manager
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
- Koordynacja pracy recepcji
- Nadzór i usprawnianie procesu zakupowego - centralizacja procesów zakupów w firmie
- Współpraca z agencjami ochrony w zakresie nadzoru elektronicznego oraz fizycznego
- Utrzymanie porządku i standardu w pomieszczeniach, wyposażenie kuchni, pomieszczeń sanitarnych:
- Sporządzanie procedur: w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń i instrukcji
- Współpraca i zawieranie umów, przeprowadzanie przetargów z kontrahentami
Wymagania:
- Min. 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku
- Wykształcenie wyższe (najlepiej Administracja, Prawo lub Zarządzanie)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Ogólna wiedza z zakresu VAT i CIT oraz Ustawy o zamówieniach publicznych.
- Bardzo dobra znajomość MsOffice
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Samodzielność w działaniu, odpowiedzialnosć oraz zdolności organizacji pracy własnej
Nasz Klient oferuje:
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, praca w godzinach 8-16
- Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania obowiązków
- Samodzielne stanowisko pełne wyzwań i odpowiedzialności
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta OK system, ubezpieczenie na życie, e-tutor