Gi Group Sp. z o.o.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:

- Koordynacja pracy recepcji

- Nadzór i usprawnianie procesu zakupowego - centralizacja procesów zakupów w firmie

- Współpraca z agencjami ochrony w zakresie nadzoru elektronicznego oraz fizycznego

- Utrzymanie porządku i standardu w pomieszczeniach, wyposażenie kuchni, pomieszczeń sanitarnych:

- Sporządzanie procedur: w zakresie czynności biurowych oraz wewnętrznych regulaminów, zarządzeń i instrukcji

- Współpraca i zawieranie umów, przeprowadzanie przetargów z kontrahentami


Wymagania:

- Min. 2-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku

- Wykształcenie wyższe (najlepiej Administracja, Prawo lub Zarządzanie)

- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2

- Ogólna wiedza z zakresu VAT i CIT oraz Ustawy o zamówieniach publicznych.

- Bardzo dobra znajomość MsOffice

- Czynne prawo jazdy kat. B

- Samodzielność w działaniu, odpowiedzialnosć oraz zdolności organizacji pracy własnej


Nasz Klient oferuje:

- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, praca w godzinach 8-16

- Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania obowiązków

- Samodzielne stanowisko pełne wyzwań i odpowiedzialności

- Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta OK system, ubezpieczenie na życie, e-tutor


Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi