Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należało między innymi:
• Przygotowywanie oraz składanie ofert na zakup nieruchomości
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji między firmą a podmiotami zewnętrznymi (urzędy, kancelarie notarialne, spółdzielnie mieszkaniowe)
• Redagowanie, publikacja i monitorowanie statusu ogłoszeń firmy w Internecie
• Składanie zamówień w Internecie, poszukiwanie najbardziej optymalnych ofert i prowadzenie negocjacji cenowych
• Weryfikacja poprawności faktur
• Dbanie o zaopatrzenie biura oraz koordynacja zamówień
• Samodzielne realizowanie innych bieżących zadań
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie
• Dobra znajomość języka angielskiego
• Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel)
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• Biegłe poruszanie się w Internecie
• Dbałość o szczegóły, skrupulatność, rzetelność
• Umiejętność organizacji czasu własnego i definiowania priorytetów
• Zorientowanie na cel
• Wysoka kultura osobista
• Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne
• Umiejętność szybkiego uczenia się
• Proaktywne, pozytywne nastawienie do pracy
• Mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze
Oferujemy:
• Umowę zlecenie
• Możliwość nabycia doświadczenia w branży nieruchomości
• Pracę z ludźmi, dla których nieruchomości są pasją
• Twórczą i inspirującą atmosferę
• Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Group nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 636.
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa pe... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.