Opis stanowiska pracy

Opis stanowiska pracy

Biuro tłumaczeń funkcjonujące na rynku tłumaczeń od ponad 10 lat poszukuje osoby do prowadzenia biura tłumaczeń: office managera.

Do najważniejszych obowiązków kandydata należeć będzie:
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura tłumaczeń,
- obsługa korespondencji,
- prace administracyjno-biurowe,
- kontakt z klientami,
- wystawianie faktur,
- kontrola pracy tłumaczy,
- wykonywanie rozliczeń z klientami, agencjami i tłumaczami.

Oferujemy:
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- stałą pracę,
- możliwości rozwoju zawodowego oraz zdobycia cennych doświadczeń,
- praca w młodym zespole w miłej i przyjaznej atmosferze.

Wymagania

Wymagania:
- doświadczenie w pracy na stanowisku office manager w biurze tłumaczeń – warunek konieczny,
- bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu Ms Office (szczególnie Excel i Word),
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów,
- znajomość języka angielskiego – co najmniej w stopniu komunikatywnym,
- podstawowa znajomość księgowości będzie dodatkowym atutem.

Prezentacja firmy

Jesteśmy Biurem Tłumaczeń istniejącym na rynku od 2003 roku. Ofer... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/07/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi