Opis stanowiska pracy

Jesteśmy firmą importową, która sprowadza części i pojazdy - głównie z Chin i Indii. Dodatkowo zajmujemy się pośrednictwem handlowym dla naszych klientów.

Opis stanowiska pracy:

- korespondencja handlowa zarówno w języku angielskim, jak i polskim (dobra znajomość języka angielskiego w piśmie jest niezbędna)

- przygotowywanie ofert handlowych i rozsyłanie do klientów

- tworzenie baz klientów

- organizacja pracy biura (składanie zamówień na materiały biurowe, ewidencja korespondencji, dbanie o prawidłowy przebieg informacji oraz dokumentacji)

- kontakt w sprawach bieżących z urzędami i firmami zewnętrznymi

- redagowanie pism i wniosków

- organizacja wyjazdów służbowych

- organizacja transportów zamawianych towarów (w szczególności z Indii i Chin, ładunki drobnicowe oraz pełno kontenerowe)

- piecza nad terminowym zawieraniem umów dot. pojazdów, nieruchomości

 

Wymagania:

- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca korespondencję w sprawach handlowych (zamówienia, kontrakty)

- komunikatywność

- dokładność i sumienność

- dobra organizacja pracy

- dobra znajomość obsługi programów Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)

- odporność na stres

 

Oferujemy:

- umowę o pracę, pełny etat

- możliwość rozszerzenia umiejętności w zakresie handlu międzynarodowego

 

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą importową, która sprowadza części i pojazdy - głów... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi