W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Office Manager
Miejsce pracy: PoznańDla naszego klienta, poszukujemy kandydatów zainteresowanych stanowiskiem Office Managera
Praca w Nowym Tomyślu.
Do Twoich obowiązków będzie należało m.in.:
- Nadzór nad obiegiem dokumentów i informacji wewnętrznej;
- Organizacja spotkań i kalendarza zarządu, koordynacja podróży służbowych, przyjmowanie gości;
- Obsługa sekretariatu, odbieranie telefonów przychodzących;
- Prowadzenie biura.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Min roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office;
- Zdolności interpersonalne i umiejętność organizowania pracy własnej;
- Precyzja i dbałość o szczegóły.
Korzyści:
- Stabilność zatrudnienia;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Umowa o pracę;
- Przyjazna atmosfera w pracy.