Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Office Manager

Miejsce pracy: Kraków
6-10-53502

W chwili obecnej dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, która prężnie rozwija swoje Krakowskie biuro poszukujemy osoby na stanowisko Office Managera. Osoba na tym stanowisku bedzie odpowiadała za zarządzanie administracją jednostki.

Zakres obowiązków:
- Nadzór nad obiegiem umów, wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji w celu zapewnienia pełnej zgodności z procedurami firmy oraz z lokalnymi przepisami.
- Zapewnienie zgodności procesów w firmie z regulacjami prawnymi.
- Przygotowywanie okresowych raportów finansowych oraz analiza bieżących kosztów jednostki.
- Zarządzanie bieżącymi rachunkami bankowymi i kartami debetowymi, dokonywanie płatności bankowych.
- Zapewnienie płynności transakcji finansowych biura (zgodnie z harmonogramem).
- Utrzymywanie relacji z dostawcami, partnerami oraz pozostałymi działami firmy.
- Zapewnienie prawidłowego wdrażania procedur (finansowych i administracyjnych) zgodnie z polityką firmy.
- Zarządzanie ubezpieczeniami.
- Zarządzanie i kontrola zadań zespołu odpowiedzialnego za administrację biura.
- Organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych imprez i wydarzeń firmowych.
- Bieżąca współpraca z zarządcą obiektu biurowego.
- Przeglądanie i przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów dla Zarządu
- Wsparcie dyrektora biura przy projektach, planowaniu podróży służbowych, spotkań biznesowych itp.
- Wspieranie dodatkowych projektów związanych z działalnością biura.

Wymagania:
- 3-5 lat doświadczenia na stanowisku Office Managera lub podobnej roli.
- Doświadczenie w zarządzaniu administracją w organizacji i zarządzaniu ludźmi.
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Wysoki poziom samodzielności.
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku
- Umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Wyższe wykształcenie.
- Bardzo dobre umiejętności analityczne.
- Biegłość w pracy z programami biurowymi: Excel, Power Point, Word.

Korzyści:
- stabilne zatrudnienie
- konkurencyjne wynagrodzenie
- szeroki pakiet benefitów
- szkolenia w Polsce i zagranicą
- elastyczne godziny pracy
- bonus roczny
- dodatkowe dni wolnego

Agencja zatrudnienia numer 812.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi