Opis stanowiska pracy

W związku z otwarciem Przedstawicielstwa brytyjskiej firmy z branży konsultingu oraz handlu międzynarodowego poszukujemy pracowników na stanowisko:

 

Office Manager oraz Asystentki Zarządu i Dyrekcji Przedstawicielstwa w Polsce.

Miejsce Pracy: Wrocław

 

Opis Stanowiska Office Manager:

- kierowanie mini zespołem obsugi biura, lub samodzielna obsluga nicro-cateringowa zarzadu,

- koordynowanie, prowadzenie i organizacja pracy biura,

- obsługa sekretariatu i recepcji biura.

- zarządzanie korespondencją,

- kontakt z usługodawcami, obsługa gości (w tym zagranicznych),

- organizacja spotkań i podróży służbowych

- archiwizowanie dokumentów.

- kontrola i obsługa dokumentów księgowych

Opis Stanowiska Asystentka Zarządu:

- koordynowanie, prowadzenie i organizacja pracy Zarządu i Dyrekcji,

- zarządzanie korespondencją,

- kontakt z usługodawcami partnerami i kontrahentami firmy, obsługa gości (w tym zagranicznych),

- koordynacj pracy z firmami siostrzanymi aliansu,

- oragnizacja pracy zczłonków zarzadu  podczas służbowych wyjazdów zagranicznych.

- organizacja i koordynacja spotkań krajowych i służbowych podrózy zagranicznych,

- optymlizacja pracy zarzadu,

- archiwizowanie dokumentów.

 

Wymagania

- Doświadczenie na podobnym stanowisku 

- Język angielski i/lub rosyjski w stopniu komunikatywanym (dodatkowy atut)

- Język polski (ojczysty),

- duża dyspozycyjność,

- Bardzo dobra organizacja czasu pracy,

- Komunikatywność,

- Samodzielność w działaniu,

- Nienaganna prezencja i znajomość savoi a vivre'u w buzinessie,

- Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne,

- Odporność na pracę pod czynnikiem czasu i stresu,

- Prawo jazdy kat. B

- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych.

 

 

Prezentacja firmy

Jesteśmy firmą działającą w szeroko pojętej branży konsultingowej... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/09/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi