#

Office Manager m/k (j. angielski)

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Office Manager m/k (j. angielski)

Miejsce pracy: Warszawa

Wykształcenie: średnie. Umiejętności: biegła obsługa komputera min. MS Office, Dropbox, Google Drive, Evernote oraz biegłość w poruszaniu się w środowisku internetowym i różnego rodzaju aplikacjach. Uprawnienia - prawo jazdy kat. B. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków (zarządzanie biurem, organizacja pracy całego biura). Znajomość języka obcego angielski poziom B1. Obowiązki: pełna organizacja pracy biura, zaopatrzenie biura w produkty, usługi oraz wszystko co potrzebne nam do startu, ewidencja: dokumentów, sprzętu, wyposażenia biura etc. aktywny udział w tworzeniu nowego zespołu, wdrażaniu nowych pracowników, tworzenie baz firm, ludzi, projektów, tworzenie zestawień, porównań, arkuszy, analiz, spotkania z partnerami, kontrahentami, współpracownikami, organizacja nowych komórek organizacyjnych oraz mini-działów. Praca w godzinach 9-17. Kontakt z pracodawcą CV na e-mail, Praca w Warszawie.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi