Opis stanowiska pracy
- Nadzór nad obiegiem dokumentów, zarządzanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną.
- Przyjmowanie gości i obsługa spotkań.
- Obsługa recepcji.
- Dbanie o zaopatrzenie biura.
- Samodzielna organizacja i obsługa administracyjna wydarzeń z życia firmy.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi i podwykonawcami - negocjowanie i ustalanie warunków współpracy.
- Wsparcie administracyjne działu HR.
- Realizacja zadań związanych z czasem pracy i wynagrodzeniami pracowników (nieobecności, urlopy). Stały kontakt z księgowością w tym zakresie.
- Docelowo prowadzenie budżetu firmy, realizowanie płatności.
- Dbanie o wizerunek i wygląd biura, nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem.
Wymagania
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne – łatwość w nawiązywaniu kontaktów, odwaga.
- Gotowość do funkcjonowania w dynamicznym środowisku podatnym na zmiany.
- Inicjatywa i postawa proaktywna – umiejętność dostrzegania nieprawidłowości i bieżącego reagowania.
- Samodzielność w działaniu, doskonała organizacja pracy własnej pośród wielu zadań.
- Skrupulatność i rzetelność w podejściu do obowiązków.
- Wysoka kultura osobista.
- Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office ze szczególnym naciskiem na MS Excel.
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację (min. B2).
Oferujemy
- Długotrwałą współpracę w oparciu o umowę B2B.
- Pracę pełną wyzwań w środowisku zróżnicowanym pod względem języka, kultury i doświadczenia.
- Możliwość doskonalenia umiejętności na odpowiedzialnym i samodzielnym stanowisku.
- Możliwość wdrażania własnych inicjatyw i rzeczywisty wpływ na funkcjonowanie firmy.
- Współpracę z ludźmi, którzy są dla siebie nie tylko współpracownikami ale także bardzo dobrymi znajomymi.
- Spotkania i wyjazdy integracyjne.