Office Manager / Executive Assistant
Warszawa Office Manager / Executive Assistant
Warszawa
NR REF.: 1135209
OFFICE MANAGER / EXECUTIVE ASSISTANT
Twoja następna firma
Dla naszego klienta, stabilnej firmy z szeroko rozumianej branży Retail poszukujemy obecnie doświadczonych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko OFFICE MANAGERA/ ASYSTENTKA ZARZĄDU.
Twoje następne stanowisko
Do Twoich obowiązków będzie należeć wspieranie Prezesa Zarządu w wykonywaniu codziennych obowiązków. Organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych. Koordynacja przepływu korespondencji (poczta, kurier). Wsparcie przy organizacji wydarzeń wewnętrznych w firmie. Koordynacja pracy biura (kontakt z serwisem technicznym i sprzątającym, zamawianie produktów niezbędnych do funkcjonowania bura).
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Nasz Klient oczekuje od Kandydatów minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Dobrej znajomości programów z Pakietu MS Office – Excel, Word, PowerPoint. Samodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań. Dobrej organizacji pracy i komunikatywność. Poszukujemy osoby komunikatywnej, odpowiedzialnej, samodzielnej i asertywnej.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawą pracę w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie, prywatna opieka medyczna oraz pakiet świadczeń w ramach ZFŚS, a także miłą atmosferę pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w języku polskim.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Warszawa
NR REF.: 1135209
OFFICE MANAGER / EXECUTIVE ASSISTANT
Twoja następna firma
Dla naszego klienta, stabilnej firmy z szeroko rozumianej branży Retail poszukujemy obecnie doświadczonych i zmotywowanych kandydatów na stanowisko OFFICE MANAGERA/ ASYSTENTKA ZARZĄDU.
Twoje następne stanowisko
Do Twoich obowiązków będzie należeć wspieranie Prezesa Zarządu w wykonywaniu codziennych obowiązków. Organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych. Koordynacja przepływu korespondencji (poczta, kurier). Wsparcie przy organizacji wydarzeń wewnętrznych w firmie. Koordynacja pracy biura (kontakt z serwisem technicznym i sprzątającym, zamawianie produktów niezbędnych do funkcjonowania bura).
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Nasz Klient oczekuje od Kandydatów minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Dobrej znajomości programów z Pakietu MS Office – Excel, Word, PowerPoint. Samodzielności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych zadań. Dobrej organizacji pracy i komunikatywność. Poszukujemy osoby komunikatywnej, odpowiedzialnej, samodzielnej i asertywnej.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje ciekawą pracę w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie, prywatna opieka medyczna oraz pakiet świadczeń w ramach ZFŚS, a także miłą atmosferę pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli jesteś zainteresowany tą ofertą, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne CV w języku polskim.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.