Office Manager / Board Assistant
Warszawa Office Manager / Board Assistant
Warszawa
NR REF.: 1085797
Twoja następna firma
Nasz Klient to rozwijająca się firma z branży nieruchomości, która realizuje inwestycje na terenie całej Polski. Biuro firmy znajduje się w centrum Warszawy.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy osoby na stanowisko Office Manager / Board Assistant. Poszukiwana osoba będzie raportowała bezpośrednio do Prezesa.
Osoba ta będzie odpowiedzialna za wsparcie Prezesa oraz innych pracowników biura w organizacji spotkań oraz podróży służbowych, a także w zakresie zadań zleconych (przygotowanie materiałów na spotkania, dokumentów, researchu). Będzie również odpowiadać za kontakt z klientami. Do jej zadań należeć będą również obowiązki administracyjne, takie jak zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych czy współpraca z vendorami oraz prowadzenie ewidencji urlopów i współpraca z wewnętrznym działem kadrowo-płacowym.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, proaktywnej postawy i zaangażowania w powierzone zadania. Autem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego. Poszukujemy osób zmotywowanych, które dobrze odnajdują się w dynamicznym środowisku pracy.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / o współpracę (B2B), a także przyjazną atmosferę pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Warszawa
NR REF.: 1085797
Twoja następna firma
Nasz Klient to rozwijająca się firma z branży nieruchomości, która realizuje inwestycje na terenie całej Polski. Biuro firmy znajduje się w centrum Warszawy.
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy osoby na stanowisko Office Manager / Board Assistant. Poszukiwana osoba będzie raportowała bezpośrednio do Prezesa.
Osoba ta będzie odpowiedzialna za wsparcie Prezesa oraz innych pracowników biura w organizacji spotkań oraz podróży służbowych, a także w zakresie zadań zleconych (przygotowanie materiałów na spotkania, dokumentów, researchu). Będzie również odpowiadać za kontakt z klientami. Do jej zadań należeć będą również obowiązki administracyjne, takie jak zamawianie artykułów biurowych oraz spożywczych czy współpraca z vendorami oraz prowadzenie ewidencji urlopów i współpraca z wewnętrznym działem kadrowo-płacowym.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Od Kandydatów oczekujemy minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, proaktywnej postawy i zaangażowania w powierzone zadania. Autem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego. Poszukujemy osób zmotywowanych, które dobrze odnajdują się w dynamicznym środowisku pracy.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / o współpracę (B2B), a także przyjazną atmosferę pracy.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.